Keep it tide


Photographer Yves G. Noir

Terwijl ik aan je denk als ik je hoor ergens in mijn
hoofd voel ik me leeg en alleen. Waar zitten mijn
gevoelens verstopt in dit lijf? Draai ik je song om
je dichterbij te voelen. Zo dichtbij dat ik je haast
kan voelen. Je woorden nog eens terug lees. Woorden
die nooit meer zullen worden dan die ik nu lees. Zullen
ze alleen nog meer specialer voor me worden. Jij die
de beste complimenten kon geven als geen ander. Mis
ik je soms zo heel erg. Kon ik je geur nog maar even
ruiken, je aanraken. Maar vooral in je lieve ogen
kijken. Wil het je op mijn manier laten weten. Al
ben je niet meer hier. En jij daar helemaal verkeerd.
Of in plaats van hier en daar. En zo altijd bij me.

Kusje van mij

~ door roesje op augustus 30, 2008.

2 Reacties to “Keep it tide”

  1. Lieve Roesje, hij is ver weg, maar dichterbij dan ooit. Diep in ons hart op een plekje en niemand kan dat ooit van ons afpakken. Hij was bijzonder, maar wij, wij waren bijzonder voor hem. Hij zag het heel goed! De tranen die we laten zijn wel van verdriet, maar brengen mooie herinneringen met zich mee. Laat die ons troost bieden.

    Big kiss!

    Nicky

  2. Lieve Nicky, lief, groot geschenk.
    Zie ik je soon.

    Dank je voor je prachtige woorden.
    Als een deken ..

    X en lieve liefs .. voor jou.

Plaats een reactie